Motocykly/Skútry NOVÉ

Sur-Ron Light Bee X 40Ah Black Edition,cena-129.500,- Kč

Výkon a dojezd

MOTOCYKL JE VYBAVEN MOTOREM O VÝKON AŽ 6 kW. MOTOR JE ULOŽEN IDEÁLNĚ V RÁMU, BLÍZKO TĚŽIŠTĚ CELÉHO MOTOCYKLU.

Finální převod je realizován ozubeným kolem a řetězem přímo z osy kývání zadní vidlice.

Společně s nízkou hmotností motocyklu 50 kg poskytuje zajímavý výkonostní poměr a společně s vyladěným průběhem výkonu a točivého momentu pak radost z jízdy a bezpečnou ovladatelnost. Motocykl dosahuje rychlosti nad 70km/h.

Motocykl je vybaven dvěmi mapami, které poskytnou vždy optimální volbu mezi výkonem a úsporností. Motor je vybaven rekuperací, která funguje automaticky a vždy při vyonutí plynu, kdykoli během jízdy, pomáhá dobíjet baterii.

Při osté jízdě v opravdovém terénu, se zkušeným pilotem s hmotností okolo 95 kg dokáže motocykl jet v plném tempu a bez zastavování zhruba 1 hod 20 min. Dojezd v úsporném režimu, optimálních podmínkách, rychlostí 25 km/h může dosáhnout až 100 km. Projev motocyklu lze velmi jednoduše a levně ovlivňovat prostřednictvím výměny rozety.

Baterie a dobíjení

BATERIE LI ION JE SLOŽENA Z 18650 BATERIOVÝCH ČLÁNKŮ NEJVYŠŠÍ KVALITY OD ZNAČKY PANASONIC, NAPĚTÍ 60 VOLT, KAPACITA 40Ah.

Baterie je velice snadno a bezpečně výjimatelná, lze ji dobíjet i mimo motocykl. Stav nabití baterie je signalizován na LCD podsvíceném panelu, který signalizuje i aktuální stav nabíjení baterie. Vnitřní architektura baterie, stejně jako managmenet nabíjení a vybíjení baterie zajištuje velice dlouhou životnost baterie a její rychlé nabíjení.

Baterie se dobíjí externí 10 A nabíječkou, snadno převozitelnou v malém batohu. Doba nabití plně vybité baterie do 100% kapacity trvá cca 3 hod. Podstatně rychlejší je dobíjení například z 20% kapacity na 60% během zhruba jedné hodiny například během oběda. Celodenní využitelnost motocykl tedy není v podstatě nijak nereálná.

Kontroler

NOVÝ KONTROLER SINE-WAVE X

Kontroler je zcela nově vyvinutý tak, aby neustále prostřednictvím senzorů monitoroval mnoho parametrů a otimalizoval souhru mezi jezdeckým stylem, motorem, baterií a požadavky na radost z jízdy, ovladatelnost, životnost a bezpečnost jízdy.

Kontroler Sine-Wave X je o 20% výkonnější než předešlý model a poskytuje ochranu stupně IP 67.

Informační dispej, osvětlení, uživatelské rozhraní

Displej na řidítkách zobrazuje důležité informace o klíčových parametrech jízdy (rychlost, denní počítadlo, celkové počítadlo km). Centrální stavový displej baterie pak aktuální stav baterie a případně jejího nabíjení. Motocykl je standardně vždy vybaven předním a zadním světlem a USB portem pro napájení například telefonu. Jednoduchým kolébkovým přepínačem pro volbu jízdních režimů.

Rám a odpružení

KONSTRUKCE RÁMU JE OD ZAČÁTKU PŘIZPŮSOBENA POUŽITÍ ELEKTRICKÉHO POHONU.

Dokonale centralizuje hmotu baterie a motoru do těžiště motocyklu. Zpracování hliníkových profilů rozhodně potěší každého milovníka technického designu. Zároveň s celou koncepcí motocyklu zajišťují minimální celkovou hmotnost, tuhost rámu, ovladatelnosta životnost motocyklu. Hmotnost rámu je puhých 7,8 kg.

Přední a zadní odpružení je zajištěnno prostřednictvím kvalitních komponent značky DNM.

Zadní vidlice je vybavena přepákováním. Vidlice a zadní pružící a tlumící jednotka jsou plně nastavitelné.

Pokuď se Vám tento motocykl opravdu líbí a chcete ho, neváhejte nás kontaktovat. Nějak to určitě vymyslíme. Financování vyřešíme přes společnost ESSOX s. r. o.
Akontace od 0%, doba splácení od 10 do 70. ti měsíců. Zavolejte a BEZPLATNĚ vyzkoušejte, zda Vám bude úvěr schválen.