Motocykly/Skútry NOVÉ

Stark Varg EX 80 HP,CENA-347.500,- Kč

Výkon: 80 hp
Váha: 118 Kg
Točivý moment: 938nm
Až 6 hodin jízdy*
Doba nabíjení: 2h
Záruka: 2 roky

Motor: karbonový obal 360V
Nabíječka: 3.3 kW, 16 A, 120/240 V
Doba nabíjení: 3,5 hours @ 120 V, 2 hours @ 240 V
Pohon: RK MXU UW-ring Gold 520 řetěz & 7075 T6 zadní kolečko
Výkon: 60/80 koní
Točivý moment: 938 Nm na zadním kole
Rám: chrommolybdenová ocel
Odpružení: KYB
Přední: 48mm uzavřená vidlice s vinutou pružinou, nastavitelné tlumení komprese a roztahu, zdvih 310 mm
Zadní: Trojnásobný seřizovač tlumičů KYB, předpětí pružiny, tlumení komprese při vysokých/nízkých rychlostech a nastavitelné tlumení. Zdvih zadního kola 310 mm
Brzdy: Brembo
Přední: 2pístkový třmen, kotouč 260 mm
Zadní: 1pístkový třmen, kotouč Galfer 220 mm
Pneumatiky: Pirelli Scorpion
Přední: MX32 80/100-21 Středně měkké, XC 80/100-21 Středně měkké
Zadní: MX32 110/90-19 Středně měkké, XC 120/100-18 Středně měkké
Sklon: 26,5°
Rozvor: 148 cm
Světlá výška: 37,5 cm
Výška sedadla: 94,7 cm
Hmotnost: 118 kg

VARG obsahuje nejvýkonnější motor s poměrem výkonu a hmotnosti ze všech produkčních motokrosových motocyklů. Náš motor z uhlíkových vláken běží na nominální napětí 360, chrlí 80 koní a 9 koní na kilogram. Poskytuje neuvěřitelných 275 Nm točivého momentu na předlohovém hřídeli a 938 Nm na zadním kole. Motor je navržen a optimalizován tak, aby využíval více než 95% účinnost ve většině výkonového rozsahu a těží z vodou chlazeného hliníkového krytu, který slouží jako konstrukční část šasi. Měnič je integrován do skříně motoru za účelem snížení hmotnosti a zjednodušení procesu chlazení.
Společnost Stark Future vynalezla nejmenší invertor na světě pro výkonové řady 50–100 kW s patentovanou technologií.
Vodou chlazená skříň motoru, která tvoří součást konstrukčního šasi pro minimalizaci hmotnosti a objemu.
Pokročilý procesorový výkon pro algoritmy zajišťující spolehlivost a bezpečnost.
O 30% vyšší špičkový výkon než 450 ccm. 80 koní a 938 Nm točivého momentu na zadním kole.
Nejvyšší poměr výkonu a hmotnosti v motocyklovém průmyslu.
Motor váží pouze 9 kg.

Baterie VARG 6,5 kWh vám umožní jet až 6 hodin trailové jízdy nebo absolvovat kompletní jízdu MXGP v závislosti na schopnostech jezdce a podmínkách na trati. Plné nabití lze dosáhnout za 1-2 hodiny v závislosti na nabíječce a zásuvce. Použitím patentovaného lehkého voštinového pouzdra z hořčíku, nejmodernější “ Flying V ” Koncepce spojuje každý článek přímo se skříní, čímž je dosaženo účinného chlazení a výjimečného poměru kapacity a hmotnosti.
Patentovaná voštinová struktura.
Patentováno “ Kluzké prsty ” držáky buněk.
Patentovaný systém odlehčení tlaku, dosahující vodotěsnosti IP69K.
Rozvržení Flying V pro optimalizaci těžiště a zvýšení obratnosti.
Dojezd podobný plné nádrži na 450, dostatečný k dokončení celého závodu MXGP v závislosti na podmínkách na trati nebo až 6 hodin jízdy na trailu.
Úplné nabití za 1–2 hodiny v závislosti na nabíječce a zásuvce.

Při vývoji jsme pečlivě testovali a analyzovali současné nejvýkonnější motokrosové motocykly. Tato metodika nám umožnila vytvořit podvozek, který poskytuje ideální množství vertikální, boční a torzní flexe, aby umožnil předvídatelnou, stabilní a pohodlnou jízdu.
VARG se vyznačuje nízkým a optimalizovaným těžištěm velmi blízko dolní části nohou jezdce. Tím, že budete mít těžiště blíže k vám, bude skutečná hmotnost mnohem lehčí. Optimalizované rozložení hmotnosti poskytuje agilitu a pocit z jízdy. Nápady a zkušenosti našich inženýrů a designérů, stejně jako příspěvky od respektovaného motocyklového konstruktéra Tonyho Foalea, umožnily týmu vyrobit ultralehkou trubkovou konstrukci z chromolytické oceli. Stark VARG má nejlehčí motokrosový rám na světě, který si zachovává nejlepší ohebné a pevnostní vlastnosti: méně než 6 kg na váze.
Stark VARG má svět ’ s nejlehčí motokrosový rám.
Hliníkový pomocný rám využívá rovné trubkové trubky a kované spoje pro nejlepší kompromis mezi hmotností, pevností a odolností.
Integrované kované a obrobené zvedací rukojeti, které zpevňují konstrukci a poskytují velmi pohodlné a praktické madlo pro zvedání a polohování kola.
Středová konzola závěsu na kyvné vidlici umožňuje zvýšení světlé výšky o 60 mm ve srovnání s konkurencí.
Pokročilá technologie hliníkového odlévání kyvné vidlice znamená ještě větší úsporu hmotnosti ve srovnání s konkurencí.
Přední pomocný rám z uhlíkových vláken, který obsahuje sestavu předního spoileru a jednotku sedadla, zefektivňuje ergonomii bez zbytečného nebo nechtěného ohybu. Slouží také jako trychtýř pro nasměrování proudění vzduchu do baterie, motoru a chladiče umístěných pod sedadlem.
7075 T6 kované a CNC obráběné hliníkové trojité upínače s vynikajícím poměrem hmotnosti a pevnosti a optimalizovanými charakteristikami pružnosti.

Díky spolupráci s Kayaba a Technical Touch se odpružení VARG může pochlubit zdvihem 310 mm vpředu i vzadu. Křivka progrese spojení je pečlivě optimalizována, aby zlepšila stabilitu a pohodlí a zároveň zlepšila trakci. Se 7 nastaveními pažby dostupnými pro 5 kg jezdce s přírůstky hmotnosti převodu si můžete vybrat odpružení přizpůsobené vaší váze a úrovni dovedností, abyste zajistili, že kolo bude dokonale vyhovovat vašemu stylu jízdy a hmotnosti. Pro rychlejší jezdce zvolte o jedno nastavení vyšší, zatímco jezdci Enduro/Offroad mohou dát přednost nižší. Navíc VARG ’ Specifické uchycení závěsu poskytuje působivých 60 mm dodatečné světlé výšky.
Přední vidlice KAYABA / Technical Touch s uzavřenou kazetou se zdvihem 310 mm se systémem tlumení AOS.
Lehké vnější trubky s povlakem Kashima a vnitřní trubky s povlakem niCr pro minimalizaci tření a maximální odolnost proti opotřebení.
50mm zadní tlumič s 16mm niCr potaženou tyčí pro stejnou účinnost nízkého tření a vysokou odolnost.
Křivka progrese vazby je optimalizována pro pohodlí a stabilitu a zároveň zlepšuje trakci.
Trojitý seřizovací prvek s nízkou kompresí a systémem odskoku. 310 mm zdvihu odpružení i vzadu pro vyvážený pocit.

The VARG ’ zadní náprava a kyvné rameno mají dvě pozoruhodné inovace.
Za prvé, pokročilý nastavovač řetězu pro přesné a přesné nastavení řetězu. Nastavovací blok obsahuje pružinu a hřídel, které při každém otočení o 90 stupňů poskytují slyšitelnou zpětnou vazbu. Pomocí šestihranného šroubováku můžete snadno otočit stejný počet kliknutí na každou stranu a dokonale vyrovnat kolo s optimálním napnutím řetězu.
O další stupeň výš jsme zavedli plochý design zadní nápravy, který eliminuje vyčnívající matice a šrouby, které by se mohly zachytit o vyjeté koleje, hlínu nebo kameny – což snižuje riziko a zároveň zlepšuje váš zážitek z jízdy a ovladatelnost.
Nastavovač řetězu s klikáním umožňuje bezproblémové nastavení. Už nemusíte používat dva klíče, stačí jeden imbus.
Rovná matice zadní nápravy snižuje riziko zachycení ve vyjetých kolejích.

Řetěz RK MXU UW-ring Gold 520 je známý svou výjimečně pevnou a úzkou konstrukcí s nejvyšší pevností v tahu na trhu. Nejlepší volba v šampionátech MXGP a FIM Hard Enduro, sdílí řešení těsnění běžně používané v Moto3 (TM) kategorie MotoGP (TM) nabízí o 5% menší tření pro větší dosah a výkon. Optimalizované pryžové kroužky snižují vibrace a tření lamel, zatímco zadní řetězové kolo, obrobené z hliníku 7075 T6, zajišťuje nejvyšší možnou odolnost proti opotřebení. Stejně dlouhou životností se může pochlubit i přední ozubené kolo kované z kalené oceli.

Kolo VARG je vybaveno náboji kol z hliníku 6082 T6, kompletně obráběnými CNC, což zajišťuje vynikající pevnost a nízkou hmotnost. K nábojům jsme použili dráty z nejkvalitnější oceli a balíček doplňují ráfky z hliníku 7050 T6 aerodynamické třídy.
Kované a CNC obráběné náboje z oceli 6082 T6.
Dráty z nejkvalitnější oceli.
Ráfky z hliníku 7050 T6 aerodynamické třídy.

Řídítka VARG jsou vyrobena z leteckého hliníku 7075 T6, který je proslulý svou výjimečnou pevností a odolností. S průměrem 28,6 mm a měkkými rukojeťmi poskytují optimální stabilitu a kontrolu za všech okolností. Náš patentovaný CNC hliníkový přepínač map je pohodlně umístěn v dosahu palců a umožňuje vám okamžitý přístup k vašim oblíbeným režimům výkonu.

Nabíječka VARG je součástí koupě motocyklu. Dodává se s rychlonabíjecí zástrčkou pro standardní zásuvku 220 V a poskytuje nabíjecí výkon 3,3 kW, což umožňuje plné nabití baterie za méně než 2 hodiny. Adaptér pro zásuvku 110 V lze zakoupit samostatně.

Naše stupačky jsou odlité a opracované ze speciální směsi nerezové oceli a nabízejí o 40% vyšší mez kluzu než titanové nebo chrom-molybdenové varianty. Jsou lehčí než většina titanových nabídek z aftermarketu a o 20% pevnější než reference od výrobců originálních dílů a jsou příkladem našeho závazku k inovacím v designu a výkonu.

Revoluční lehký ochranný kryt s pěnou s nízkou hustotou pro vysokou absorpci nárazu. Kryt slouží jako štít pro hnací ústrojí a zároveň pomáhá chránit jezdce. Při skoku pěna absorbující náraz drasticky snižuje náraz na kotníky jezdce oproti tradičnímu rámu, protože pěna absorbuje náraz, zatímco tradiční rám zůstává tuhý. Patentovaný „plovoucí“ ochranný kryt také umožňuje obrovské úspory hmotnosti tím, že odstraňuje potřebu nižšího rámu.

 

 

Pokuď se Vám tento motocykl nebo čtyřkolka opravdu líbí a chcete jí, neváhejte nás kontaktovat. Nějak to určitě vymyslíme. Financování vyřešíme přes společnost ESSOX s. r. o.
Akontace od 0%, doba splácení od 10 do 84 měsíců. Zavolejte a BEZPLATNĚ vyzkoušejte, zda Vám bude úvěr schválen.

Nabízíme kompletní služby, vše u nás, nemusíte již nikam jinam:
Vyřizujeme přihlášení na SPZ
Sjednáváme pojištění KOOPERATIVA + GENERALI
Vše jsme schopni po domluvě dovézt až k Vám před dům

Najdete nás i na Facebooku, sledujte akce a novinky: https://www.facebook.com/MOTOBOOM.cz/
Navštivte nás také na Instagramu: https://www.instagram.com/motoboomcz/