Čtyřkolky/UTV - Can-am

Can-am Outlander 450 Max DPS. Cena- 220 583 Kč.

Můžete o něm číst, můžete o něm přemýšlet…ale až terén řekne své!

  Outlander L 450 je jedničkou ve své kategorii – co do výkonu, provedení i kvality. Jednoválcový, kapalinou chlazený motor Rotax s obsahem 450 ccm se díky technologii H.O. (High Output) vyznačuje vynikajícím výkonem a vytrvalostí, činící jej nejsilnějším motorem v této třídě.

Své konkurenty hravě předstihne i co do technologie – má vynikající systém ultralehkého předního zavěšení, zajišťujícím hladkou a pohodlnou jízdu, a nezávislého zadního zavěšení TTI s masivními vlečnými rameny, které je zárukou snadné absorpce nárazů a eliminace opotřebení pneumatik, automatickou převodovku s variátorem a možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a v neposlední řadě nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu Visco-Lok, umožňující postupné zapojování a vysoký točivý moment, s jehož pomocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě.

Revoluční technologie odolného a neskutečně lehkého ochranného rámu SST s nízko posazeným těžištěm, 25-palcové radiální pneumatiky Carlisle, dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Téměř za jakýchkoli podmínek se můžete spolehnout na perfektní citlivost a ovladatelnost stroje.

Tento model s prodlouženým rozvorem kol je upraven speciálně pro jízdu ve dvou. Plně integrované zvýšené sedadlo spolujezdce (2-up) je mírně zvýšeno, což pasažérovi umožňuje skvělý výhled. Ergonomická opěrka zad, madla pro držení a stupačky činí jízdu také velmi pohodlnou a bezpečnou. Unikátní systém CRS lze sedadlo spolujezdce během několika sekund velmi snadno demontovat a na zadní nosič instalovat objemnou korbu. Modifikovaný podvozek s umístěním řidiče a spolujezdce v přední části zadní nápravy, takže pozice jezdců je skvěle vyvážená a stabilní i v nejdrsnějším terénu.

BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s novou maskou pro lepší proudění vzduchu do chladiče, zadním světlem, ocelovými ráfky či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím.  Když navrch přidáte ještě praktické přední a zadní ocelové zahrádky (kapacita 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou a další vybavení, zjistíte, že Outlander 400 nemá konkurenta. A teď sebou radši hoďte – terén čeká!

Základní výbava DPS

– motor ROTAX 450 ( 38hp )

· Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN,MED,MAX a pro snšžné pásy Apache)

. Platforma SST G2

· Přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4×4

· magneto 650W

· Hliníková kola

· Zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI

· Agresivní radiální pneu Carlisle

. Snadno odjímatelná sedačka spolujezdce

. Hodiny v displeji

. 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny

. Dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem

. Olejový chladič

. Elektrická zásuvka pro přívěs